Görev Tanımı
Vakfın CRM stratejisi çerçevesinde projeleri uygulamaya koymak ve takibini yapmak,
CRM, E-ticaret , Dijital Pazarlama KPI'larının belirlenmesini sağlayarak ve tek noktadan yönetilmesi için gerekli raporlama kurguları yaparak sürekliliğini sağlamak,
Hedef kitle, segment, profil ve persona yapılarını data setlerinde oluşturmak,
CRM süreçlerinin takip edilmesi ve iş akışlarının oluşturulması,
CRM geliştirme ve entegrasyon süreçlerinin yönetilmesi.
Aranan Nitelikler
Tercihen üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, Matematik, İstatistik bölümlerinden mezun olmak,
CRM ve İş Geliştirme alanında en az 3 yıl iş tecrübesine sahip,
İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
Microsoft Dynamics CRM tecrübeli ve uygulama prensiplerine hakim,
Veri madenciliği ve istatistiksel veri analizi modelleme uygulamalarına hakim,
İş zekası uygulamalarından en az birine hakim ( Power BI, Olap ),
Planlama ve organizasyon becerisine sahip,
Takım çalışmasına yatkın, analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip, etkili iletişim becerileri olan,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini gerçekleştirmiş,
İstanbul’da ikamet eden/edebilecek olan.
Ekip çalışmasını deneyimlemiş ve ekip çalışmasının gücüne inanan, dijitalleşmeyi önemseyen, yaratıcı ve yenilikçi düşünen, gençlerle çalışmayı seven, yoğun iş temposunda çalışmaya açık adayların 10 Haziran 2023 saat 17.30’a kadar ik@tog.org.tr adresine konu alanına CRM Uzmanı yazarak motivasyon mektubu ile özgeçmişlerini iletmelerini rica ederiz.
**15 Haziran tarihinden önce başvurulara cevap verilemeyecektir.
“07.04.2016 tarih, 29677 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, bu ilana yapacağınız başvuru ile özgeçmişiniz içerisindeki tüm kişisel bilgilerinizin Toplum Gönüllüleri Vakfı ile paylaşılmasını ve bu bilgilerin saklanmasını kabul etmiş bulunmaktasınız.”